Carolien van der Heijde

Advies op maat.
Soms zijn er vragen of problemen die u met niemand (meer) kunt bespreken of niet (meer) goed zelf kunt oplossen. De adviseur Welzijn brengt samen met u uw situatie in kaart en begeleidt u zo nodig verder, bijvoorbeeld naar organisaties die voor het oplossen van uw probleem van belang zijn. Samen met u en uw netwerk bekijken we mogelijkheden om uw situatie te verbeteren.
U kunt zichzelf aanmelden, maar ook iemand uit uw omgeving kan dit doen.

Coördinator thuisadministratie:
Door allerlei oorzaken raken mensen soms het overzicht op hun financiën kwijt. Bijvoorbeeld door ouderdom, ziekte, verlies van partner of verlies van een baan. Dan kan het lastig zijn om de administratie op orde te houden. Als er in de directe omgeving niemand is die u kan helpen, kunt u zich aanmelden bij de Adviseur Welzijn. In een persoonlijk gesprek gaan wij nader in op uw hulpvraag. Komt u in aanmerking voor thuisadministratie dan gaan wij op zoek naar een passende vrijwilliger. De vrijwilliger is niet inzetbaar voor belastingaangifte of schuldhulpverlening.